yanniekendionne.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

lieve mensen!

De Groeten uit Vietnam(Ho Chi Minh)

hier kunnen jullie op dehoogte blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarwe zijnen wat we gedaan hebben! Meer informatie overons en de reis vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Yanniek en Dionne

Reacties

Reacties

Oeralmama 1

Hé Oeraldochters!!
Al helemaal klaar voor de reis?
Ben vreselijk benieuwd naar alle avonturen die jullie gaan beleven. Voor nu alvast heel veel plezier!!
Dikke kus, Maik

oma

Hallo lieve meiden.
Wat fijn dat jullie ons zo op de hoogte willen houden.
Ik reis graag met jullie mee.
Geniet er van!
Lieve groeten en tot zondag.

sharon

haay

wat leuk dat jullie gezellig met zijn tweetjes gaan.
al vast heel veel suc6

groetjes en een dikke knuffel sharon :)

ieneke schoonhoven

Hallo, wat een onderneming zeg !!!!!!! Een hele goede reis, ik hoorde dat oma schoonhoven je al gesproken had via skype . Ik vind het leuk om je reisverslag te volgen en heb mijn emailadres achter gelaten. Veel plezier en groetjes !!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!