yanniekendionne.reismee.nl

HO CHI MINH

lieve mensen,

na een reis van ongeveer 30 uur zijn we dan eindelijk aangekomen in Ho Chi Minh.

na eerst 4 uur in de auto gezeten te hebben, konden we in Frankfurt nog eens 4 uur op het eerste vliegtuig wachten. uiteraard werden we aan de kant gezet om gefouilleerd te worden! eenmaal in het vliegtuig hebben we 9 uur lang gechilled eer we in Beijing aankwamen. voor ons was het toen 5 uur in de ochtend dus we waren behoorlijk verrot. in Beijing werden we 4 keer in een andere rij gezet en 5 keer de verkeerde kant op gestuurd. wel kregen we een visum voor een dag dus we mochten van het vliegveld af. na een vermoeiende dag konden we om half 9 het volgende vliegtuig in naar Ho Chi Minh. midden in de nacht werd iedereen uit het vliegtuig geschoven omdat de chinezen zin hadden om nog even wat leuke stempels in ons paspoort te zetten. 1 uur later konden we Nanning weer verlaten en mochten we het vliegtuig weer in.er was continu turbulentie volgens de crew maar wij hebben er niet zo veel van gemerkt. toen we in Ho Chi Minh ook de laatste tascontrole hadden doorlopen, konden we eindelijk rustig ademhalen, WE ZIJN IN VIETNAM! heerlijk, we werden opgehaald door Joke en Wieger en konden in de regen naar het huis rijden. nu kwart over 2 in de middag zijn we net wakker en nog een beetje daas van de reis. maar wat geweldig is het hier, keiharde onweer en een super mooi huis met jacuzzi YEEEAAAAHHh!.

een hele dikke kus en tot snel!

hesley(mama yanniek)

Wat was ik blij met je smsje uit China,onbewust was mijn gedachte steeds bij jullie,gaat het wel goed,kunnen die piloten wel een beetje vliegen en nog meer van opbeurende zooi. Gelukkig zijn jullie veilig aangekomen en hebben jullie al een nachtje achter de rug.Is het erg warm of geeft de regen wat verkoeling?Dikke knuffel en groetjes aan Joke en Wieger, kussssssss

wim (vader Yanniek)

Hey meiden,

Fijn dat jullie veilig overgekomen zijn, ik snap wel dat jullie behoorlijk kapot waren na zo'n lange reis. Waarschijnlijk liggen jullie nu in de jacuzzi en hier zitten we ook te puffen van de hitte. Maak er een mooie tijd van, groetjes aan jullie gastheer en gastvrouw en een grote knuffel van mij

yorick

Zo meiden, het avontuur is begonnen.
Gelukkig heeft je drugs- free tas gewerkt en ben je veilig door china land gekomen.
Die turbulentie is voor chineesjes natuurlijk anders, die leven wat lager bij de grond en dan voelt dat heeeeeeeeeeeeeel anders :).
Goed ,jullie zijn er nu al een dag dus wordt het tijd om de handen uit de mouwen te steken en te gaan werken, toch. Er moet wel gewerkt worden dames het is toch geen vakanties!!!, hihihi

veel plezier tot schrijfs en een dikke kus.

yorick

Judith

Fijn dat jullie, een goeie (maar wel vermoeiende )reis gehad hebben. Blij dat jullie goed aangekomen zijn :)

XXX

Lieke

Hey meiden,

wat geweldig dat jullie dit doen!!! Geniet van elke moment en ik zal met veel plezier jullie reisverhalen volgen!

Groetjes uit Dronten,
Lieke

Oerolmama 1

Hé lieffies, nou dat was me het reisje wel. Blij dat jullie goed aangekomen zijn. Nog even genieten van de jacuzzi en dan lekker aan het werk :-)
Heb het heerlijk!!! Dikke kus ook van Jaap!
Liefs,
Maik