yanniekendionne.reismee.nl

warmte!

lieve mensen,

het is nu 8 uur in de ochtend en we zijn klaarwakker, nu al is het hier bloedje heet en voor het eerst schijnt de zon ook echt.

gisteravond zijn we lekker uit eten geweest en hebben inktvis, rijstdingen, kreeft, wraps met onbekende flubber er in en andere vietnamese dingen gegeten, heel apart maar wel erg lekker!verder hebben we door de stad gewandeld en hebben we gezien dat werkelijk iedereen op straat leeft, we hebben een tijdje bij een oud vrouwtje ergens aan de kant van de weg gezeten en hebben net als alle vietnamezen een beetje buiten gechilled.

in de avond zijn we naar een kroeg gegaan met live muziek, super leuk, Engels gezongen met een vietnamees accent haha, ook hier zitten alle vietnamezen op stoeltjes te chillen., wat een leven.

vandaag gaan we op zoek naar een simkaart voor dionne (yanniek heeft haar mobiel wel mee. alleen voor noodgevallen!: 0653887688) en uiteraard vanavond voetbal in het Hollandhouse!

tot snel, x

Feline

Hee lieverds!

Klinkt heel gezellig, niet ziek worden van die flubber hea;)

Veel plezier(L)

Hesley

Hoi meiden,Vietnamese karaoke lijkt me lachen.De temperaturen zijn hier ook niet mals en figuurlijk doen we daar nog een schepje bovenop,vanaf vanmorgen vliegt hier de voetbaladrenaline al door het huis.Tegen drieen stroomt het vol met onze voetbalvrienden want dan begint de voorbeschouwing, heeeel belangrijk. Vanavond naar optreden Fe. Groeties

Hannah

Wat mooi dat jullie er zijn en dat het leuk is!!(vooral die jaccuzie klinkt heeeel erg goed)

Ik geef eerlijk toe: ik ben jaloers! Geniet er maar lekker van

Liefs,

Hannah

karen

Tjonge wat een fantastische ervaring zeg! Leuke foto's ook. Heel veel plezier he daar!!!