yanniekendionne.reismee.nl

muggen, katers, en nieuwe vrienden

lieve mensen,

het is nu 9 uur in de ochtend, Ik(yanniek) ben al wakker en dionne ligt haar roesje uit te slapen. gisteren was een top dag. we zijn op zoek gegaan naar wat werk en we hebben nu van de 20e tot de 25e in Fung Tau werk op een international foodfestival, waar we de Nederlandse delegatie vertegenwoordigen (zullen ze blij mee zijn hahaha). alles wordt geregeld: hotel, boot er heen enz. super mooi dus! verder hebben we gister onze tenen, handen en alles onder handen laten nemen, dus we zijn super relaxed en de nageltjes zien er tip top uit, mooie backpackers dat wij zijn haha.

in de avond uiteraard VOETBAL! JAJA, overal in de stad werd voetbal gekeken maar in een van de kroegen waren ook nog eens alleen maar Nederlanders(foto's zijn onderweg;)). we konden meteen meemaken hoe de smerige oude mannen achter de minderjarige vietnamese barmeisjes aangingen en daar krijg je toch wel een beetje de rillingen van. helaas kwamen we er zelf ook nog achter toen een man van 45 jaar wel heel graag wat weddenschappen met mij af wou sluiten. uiteindelijk hebben we hem toch duidelijk moeten maken dat hij die onzin maar bij een vietnamees meisje uit moet proberen.

naast vieze oude mannen van 45, hebben we ook andere backpackers ontmoet, heel erg leuk om met die mensen te praten en we weten nou weer een beetje beter waar we heen willen. super gezellig ook omdat we met zijn tienen waren en dan in voetbal toch wel op zijn best!

vandaag gaan we naar backpackersstreet en dan gaan we een planning maken voor aankomende tijd. waarschijnlijk zullen we volgende week 2 weken op pad gaan en dan terug komen voor het foodfestival.

oja muggen.... je ziet ze nergens maar ik heb nu al vier eieren op mijn been. dionne heeft er nog geen last van dus dat is fijn omdat zij ook allergisch is.

voor nu een dikke zoen en we houden jullie graag op de hoogte!

wim

Hoi meiden,

klinkt allemaal heel goed: werken op een foodfestival en nog volledig verzorgd er heen ook. Wat betreft die vieze ouwe mannen wil ik nog wel een paar voor de hand liggende opmerkingen maken.
Allereerst over de kwalificatie oud gekoppeld aan een leeftijd van 45. Je snapt wel dat zoiets bij mij hard aankomt.
Als tweede over het verwijzen van die mannen naar Vietnamese meisjes. Dat lijkt mij wat minder gelukkig, die types wil je toch op geen enkel meisje loslaten!

Hier alles ok, Feline is nu bij me en vanavond gaan we naar een feestje bij Annet en Machiel in Hattem. Feline heeft gisteravond prachtig gedanst in de Meerpaal en daarna hebben we lekker tot een uur of twaalf op het terras bij de Rede gezeten, was heel gezellig.

Maak er een mooie tijd van en gaan we nog skypen?

kus Wim

Hesley

Hoi, hoi,
Wat spannend was het he, en wat een feest erna.Fe heeft super gedanst gisteren.Nu net terug van het strand.He ik dacht dat jullie een maand gingen werken, is dat nu van de baan?Wel leuk dat jullie op een foodfestival gaan werken, mooi voor elkaar.Morgen gaan we naar de Julianatoren en BBQen bij Henry en Margreet.
Kusssssss

Food Festival Vung Tau

Oerolmama 1

Jeetje dat klinkt wel hééél Vietnamees zo'n 'Holland House' en bitterballen verkopen op het World Food Festival :-)

Ben benieuwd wat jullie de komende twee weken gaan doen. Misschien ook een klamboejurkje maken?

Dikke kus voor allebei!!!

Nicole Geurtseeh

Hee schattiess!!

Super tof zeg die dingen, lekker verwend worden met jullie poezelige vingertjes en teentjes etc.
Zelf nog geen lekkere kerels achter jullie aan? Op die oude kerel van 45 na dan?

In ieder geval super leuk om te lezen wat jullie voor een toffe dingen meemaken!

Kusje bye lafyou