yanniekendionne.reismee.nl

zondag

Goedemorgen!

Het is al weer zondag! Tijd gaat echt super snel hier, gister ochtend hadden we een gesprek met kate, een vrouw voor wie ik (dionne) eerst zou gaan werken bij summer activiteiten, maar dat heeft ze afgezegd, het gaat niet meer door. Die vrouw doet hier allemaal verschillende dingen, ze werkt voor een architecten bureau en ze heeft een kunst winkel. Ze wou ons strikken voor de kunst winkel, maar daar komt bijna nooit iemand en dan zouden we de hele dag binnen zitten dus dat hebben we maar afgezegd.

Gister hebben we een planning gemaakt, dinsdag 6 July vertrekken we naar Hue, met een bus, waar je onderweg kan uitstappen waar je wilt, die dag erna om dezelfde tijd komt die bus weer dan kan je weer instappen. Na weken gaan we weer terug. Van 21 tot 25 zijn we dan bij het foodfestival. Dan een paar dagen naar codai tempel en naar cuchi tunnels.

van 03.08 tot 8.08 zitten we in een villa, die joke en wieger gewonnen hebben. Het is voor 8 personen, in vung tau, met zwembad, aan het strand. voor foto's kijk maar even op www.sanctuary.com.vn

En daarna vliegen we voor 2,5 week naar hanoi, om naar ha long bai, sappa en hanoi te gaan!

Zo hebben jullie beetje overzicht waar we steeds uithangen, vanavond om 10 uur (5uur voor jullie) zullen weonline zijn op skype en msn als je ons wilt spreken!

Vanochtend hebben we motor gereden, ze zien eruit als scooters, maar het zijn toch echt motors! Super tof, het verkeer is hier echt raar, iedereen gaat gewoon oversteken wanneer die zin heeft, auto's toeteren als ze er langs willen maar we hebben het overleefd! En we zullen nog wel meer gaan touren. Misschien zelfs nog een keer naar de stad, waar het echt gekkenhuis is.

vanavond horen jullie meer van ons!

Liefss, Dionne & Yanniek

Feline