yanniekendionne.reismee.nl

Mui Neh

lieve mensen,

we hebben er echt gee woorden voor hoe mooi de reis tot nu toe al is.

we hebben eerst 5 uur in de bus gezetenvoor we in Mui Neh aankwamen, maar het was de moeite waard. stel je voor: een onbewoond eiland met palmbomen, melk uit een kokosnoot, kilometers lang wit strand, en een zee die zo warm is dat je er de hele dag wel in kan zitten.

oke er waren een paar vietnamezen maar dat kon de pret niet drukken! wat heerlijk zeg. we zaten in een super relaxed huisje met airco een tv en twee tweepersoonsbedden,. oja, en een privestrand met palmbomen! in de avond een beetje sterren kijken en over het strand lopen, net als de vietnamezen een beetje chillen en uiteraard wakker blijven voor het voetbal! super leuk in de pogobar waar allemaal backpackers kwamen. dus daar zaten we dan, met onze cocktail en onze voeten in het zand, onder de sterren voetbal te kijken. wat wil je nog meer, veel chiller kon het toch niet worden. uiteraard won nederland en toen hebben we gezellig met de andere nederlandse backpackers na zitten drinken op de zitzakken. het was trouwens heel leuk, want we hadden die jongens de vorige keer met voetbal in ho chi minh ook al ontmoet dus dat was heel gezellig.

de dag erna zijn we naar de sand dunes geweest, we zijn met zijn 4en gegaan en hebben een jeep gehuurd. eerst de fairy stream door, (10 cm warm water en dat in de volle zon) tijdens dat uur hebben we allemaal een zonnesteek en een verbrande kop gekregen, maar het was wel mooi. T shirts werden kapot gescheurd en om ons hoofd gebonden zodat we er uitzagen als nomaden.

heel toepasselijk aangezien we daarna naar de woestijn gingen. serieus nog nooit zoiets indrukwekkends gezien. midden in vietnam lag een woestijn, met een oas en al. de foto's kunnen het hopelijk duidelijker laten zien.

na die dag zijn we met zijn allen naar de pogo gegaan voor friet met hamburger,. we hadden echt even heel veel zout nodig.

vandaag hebben we de bus naar Nha Trang genomen en hier zullen we ook tot de finale blijven, we gaan een boottrip maken naar de eilanden en de bergen in. verder ook even lekker op het strand liggen en de tempels bekijken.

een hele dikke zoen en tot snel!

Nicole G.

Hee schatties!
Klinkt allemaal supertof wat jullie meemaken joh! Ben wel een een beetje jaloers hoor, terwijl ik hier weg lig te smelten door die verstikkende benauwde hitte.
Jullie zijn pas anderhalve week weg en ik mis jullie nu al!

Kusjesss

tante Nel

Jullie doen enorm veel indrukken op. Ik ga snel verder met het volgende verhaal. Ook hier is het erg, erg warm. Ik vind het boeiend het allemaal te lezen.