yanniekendionne.reismee.nl

de partyhoofdstad van Vietnam!

Xin Tjau!

we zijn aangekomen in de partyhoofdstad van vietnam, Nha Trang. eergisteravond hebben we engelse jongens en een zwitsersstel ontmoet in de Red Aple club(backpackerscafe) en we zijn met zijn allen op zoek gegaan naar een discotheek,. de Lodge discotheque is een echte aanrader haha, we kwamen daar binnen en er waren alleen maar locals. het was echt een super mooie club waar iedereen zijn eigen tafel had en er stond fruit en flessen zware drank op bijna elke tafel.we hebben gedanst met de vietnamezen die serieus nog veel debieler kunnen dansen dan wij, en we hebben het echt geprobeerd. wat een grap! we kregen ook de hele tijd drank aangeboden maar helaas dronken zij ons eerder onder de tafel dan wij hen. na een tijdje begonnen ze ook kong fu moves te vertonen en toen werden we een beetje bang haha. snachts hebben we gezwommen in de zee! lekker skinny dippen hahahaha

gisteren de hele dag lekker op het strand gezeten en in de avond ook ons eten mee genomen en op zijn vietnamees klaar gemaakt op het strand. in de nacht weer gezwommen en daarna op tijd naar bed omdat we vandaag een boottrip doen. hier is het nu bijna 9 uur. we gaan snorkelen en de eilanden bezoeken en vanavond is er een fullmoonparty on the beach.

kusjes Yanniek en Dionne

Wim

Hoi meiden, het klinkt inderdaad wel erg als heel veel feest in Vietnam, van het ene feestje in de volgende party. Ik ben best een beetje jaloers op jullie.
Ben wel benieuwd of jullie nog wat meer van het land en de cultuur zien dan de hotspots voor de party animals.

Have fun en take care Wim

Bram

Haha lekker veel feesten inderdaad! Ben het wel een beetje met Wim eens, dr is meer te vinden daar! Hebben jullie nog ergens nieuwe foto's staan?
Ik ga zelf maandag weg. Lekker, net na de wk-finale. Als Nederland wereldkampioen wordt zit ik sowieso zonder slaap en brak als een aap in het vliegtuig! Naja, komt wel goed.
Veel plezier verder.
Kus

Joke en Wieger in Ho Chi Minh City

Hoi Y
Yanniek en Dionne,
Jullie genieten er wel van! Ik hoop niet dat Nederland de indruk krijgt dat wij hier ook alleen maar feestjes bouwen. Wij werken hier n.l. ook gewoon nog.
He, meiden, geniet van dit mooie land en pas goed op elkaar. Liefs Joke en Wieger

feline

yannn en dionne!
klinkt tof!! ik kan niet lang lullen maar veel plezier, ik mis je!
hier is het ook leuk, ga morgen met mama op canjening geen idee hoe je dat schrijft haha

kusssss zus