yanniekendionne.reismee.nl

laatste dag in Nha Trang

jonkies,

het is hier geweldig, we zijn vandaag met de taxi naar de Ba Ho falls geweest, geweldig mooi. midden in de bergen en helemaal in de jungle. we hebben een tocht gemaakt van 1 uur over allemaal rotsen en op sommige plekken doodeng en heel hoog, verder stormde en regende het lekker dus we waren soaking wet. maar t was de moeite waard, want eenmaal boven was het uitzicht echt prachtig mooi. yanniek is nog een stuk verder geklommen maar het werd daar wel erg moeilijk . eenmaal weer beneden stond de taxi nog op ons te wachten al hadden we gezegd dat we terug gingen liften. dus wij hebben de chauffeur met een tekeningetje duidelijk gemaakt dat we eerst nog een stuk wilden lopen voordat we verder zouden gaan rijden. hij snapte het niet. dus wij lopen en hij erachteraan karren. onderweg kwam er een manop een moterbike en die zei dat we achterop moesten gaan zitten, echt super aardig.

morgen gaan we door naar Hoi An en daar gaan we een aantal dagen in een national park rondtrekken en een dagje Hoi An zelf doen. waarschijnlijk hebben we daar geen internet dus waarschijnlijk wat minder berichten vanuit vietnam!

een dikke zoen vanuit Nha Trang

p.s. uiteraard het voetbal gekeken in de kroeg maar ja daar zullen we geen woorden aan vuil maken.;)

Nicole 2

Klinkt weer leuk allemaal! Volgens mij halen jullie er wel alles uit wat er uit te halen valt! Zo mag ik het horen! hihi

xxxxx