yanniekendionne.reismee.nl

a Hell of a trip to Hoi an

twee dagen geleden zijn we uit Nha Trang vertrokken, of in iedergeval dat was de bedoeling.. we hadden eten en drinken gekocht voor in de bus, uitgecheckt bij het hotel en de backpack weer op gedaan. komen we daar bij het Cinh cafe, staan we niet op de lijst. na 6 dagen Nha Trang hadden we het wel gehad daar dus dat was een flinke domper. we hebben tegen die man gezegd dat hij het maar moest regelendesnoods zouden we op de grond gaan liggen. na een uur lang gedoe, mochten we dan op de grond zitten. ( de reis duurde twaalf uur en begon om 8 uur in de avond).je begrijpt wel dat we daar een beetje brak van waren gister. dus eerst even een hotel gezocht en toen toch maar een gat in de dag geslapen. gistermiddag hebben we een tour gedaan door de oude stad en even ergens gegeten. Oja, en we hebben kleren laten maken hihihi, heel erg maar ze zijn wel heel leuk geworden. Hoi An staat namelijk bekend om zijn Tailors en tsja we moesten wel een beetje cultuur proeven natuurlijK! haha, maar goed, vandaag nemen we de taxi naar Danang en vandaaruit een bus naar het National parc, hier zullen we twee dagen blijven en een pelgrimstocht maken (met de monniken) de berg op naar het klooster. zaterdag nemen we de trein terug naar HCMC.

een dikke zoen!

tante Nel

Ik heb nu alle verhalen tot nu toe gelezen en de foto's gezien. Mooie foto's. Ben benieuwd naar jullie ervaringen in het National Parc.