yanniekendionne.reismee.nl

The Dutch Ladies @ Vung Tau

voor meer informatie bekijk het vietnamese nieuws op tv of in de krant.

hahaha het food festival was echt geweldig. we kwamen een dag van te voren aan en werden ingechecked in het hotel en kregen een tour + diner. de dag erna om 7 uur op om bitterballen, erwtensoep en rodekool te maken. vanaf 5 uur ging de booth open en begon de invasie van Vietnamezen, echt gekkenhuis--> geduw getrek en geschreeuw. iedereen vond ons eten echt super lekker en we waren de enige blonde mensen in heel Vung Tau dus een leuke bezienswaardigheid., Yanniek moest het Nederlandse meisjes pakje aan om in de openingsceremonie de bloemen te ontvangen voor Nederland en na de ceremonie heeft dionne iedereen verteld dat de Dutch Lady aanwezig was(zwaar bekend van de melk in vietnam), dus... twee uur en 500 foto's en tv opnames verder waren de Nederlanders op het festival beroemd. nog 4 uur later waren we berucht, hahaha. er was een super tof feest op de beach club van het duurste hotel daar, aan het strand met zwembad erbij. uiteraard vonden wij het echt een super goed idee om in dat zwembad te springen met onze niet geheel nuchtere hoofden. geweldig gelachen, helaas hebben ze de 5 dagen daarna de tent moeten sluiten omdat de krant een artikel had geschreven over escalaties tijdens het feest hahaha, vandaar het beruchte.

in iedergeval het waren vijf geweldige dagen, we hadden nederlandse muziek in de booth, dus zelfs toen we geen eten meer hadden was het druk bij ons vanwege onze performances als Dutch Ladies en zang/danstalenten haha. elke dag had Yanniek een fotoshoot van ongeveer 3 uur en de laatste dag is dionne er ook bij gekomen omdat Yanniek gek werd. ook hebben we als nederlandse afgezanten meegelopen in de Carnavalsoptocht(met het lied: op een onbewoond eiland= idee van Yanniek, was iedereen vet blij mee). en de laatste dag bereikte onze beroemdheid zijn top toen we niet eens meer normaal ergens wat konden eten zonder van onze plek gesleurd te worden voor een foto(wat weer resulteerde in tienduizend andere na-aap vietnamezen die ook op de foto wilden). we hebben trouwens ook nog een nacht in het beste hotel in vietnam geslapen, dionne kan er wel aan wennen maar yanniek wordt een propje van die hotels.;)

nu zijn we terug in HCMC en echt compleet verrot. 5 dagen lang van 8 tot 02.00 was best vermoeiend.

morgen naar de Mekong en Cambodja!

heel veel liefs en we bellen, Xx

oma

Meisjes wat maken jullie veel mee.
Neem af en toe ook rustig de tijd om alles op een rijtje te zetten. Yan bedankt voor het lieve briefje en de mooie foto ,Groeten aan de anderen.
Oma

emigrant

Jullie hutspot smaakte prima hoor, jullie mogen vaker langskomen :)

Maike

Heee liefies,
Iets met neus en boter. Wat gaaf zeg. Oerol is er niets bij :-)
Have fun!!! Dikke kus voor allebei.
Liefs, Maike

P.S. Mekong hebben ze trouwens hele lekkere whiskey :-)

Stan

Ik zou ook vechten voor een paar blonde dames(H)...

Nicole 2

Hahaha :D