yanniekendionne.reismee.nl

onderweg met dionne in de tas, hoop dat ze het niet doorhebben

hahahahaaha,

plan 1. dionne in yannieks tas, en dan maar op het beste hopen

plan 2. dionne versiert de grenswachter

plan 3. yanniek versiert de grenswachter

plan 4. tijgerend de grens over in legeroutfit

plan 5. zwemmend door de mekong.

we zijn er klaar mee!!! HELLUP

plan6. we wachten op een ridder op het witte paard die ons komt redden, voelt iemand zich aangesproken, we zien je graag hihihi

genoeg fratsen, wij gaan eten zoeken, we hebben al een mooie straathoek gevonden waar we kunnen zwerveren.

dikke zoen!;)

Reacties

Reacties

hesley

hoi lieve meiden,eindelijk weer een berichtje van mij,weliswaar uit de bieb daar onze upc bedrading is getroffen door de bliksem en dze pas over een week of 3 gerepareerd kan worden.Wat een fantastische verhalen allemaal.Gelukkig dat ik sommige dingen nu pas lees want anders zou ik waarschijnlijk wel een paar slapeloze nachten gehad hebben.Is dat foodfestival nu werkelijk door jullie actie afbeblazen?Natuur en tempels erg indrukwekkend fantastisch Zien jullie met dat eten ook echt wat voor delen je in je mond stopt? Veel kusjes

Yorick

He Meiden,

Ik wil jullie graag helpen maar ik kan mijn paard niet vinden :(
Zoals mama al schreef, ons internet is kaduuk, dan maar van de zaak. Een hoop verhalen te lezen en een hoop foto`s te bekijken. Als ik het allemaal lees lijkt me echt wel een wereldavontuur. Nog heel veel plezier maar je mag nu wel weer naar huis komen. Onze pippie wacht ook op jouw??!!!

Liefs yorick

yanniek

hoi moe en yor!
nee hahaha de feesten in de avond zijn door ons afgeblazen haha niet het hele foodfestival, wij waren de gangmakers van het feest haha. gelukkig zijn we nu weer veilig in HCMC dus dat scheelt.

dikke zoen

wim

Volgens mij hadden jullie beter mee kunnen gaan naar Belgie, niet zo ver en ook erg leuk.
In elk geval hebben jullie een vakantie waar jullie nog lang van na zullen genieten.

Is er al een oplossing voor het "grensprobleem" of moet de Nederlandse ambassade er aan te pas komen?

dikke kus Wim

yanniek

ja het is opgelost! dionne heeft de grenswachter versierd, ;) nee grapje we moesten twee extra dagen wachten. zitten nu in vung tau in een villa die echt niet normaal luxe is! HEB NOG NOOIT ZO IETS GEZIEN. dikke zoen

Nicole 2

Jammer dat jullie niet één van de plannetjes hebben uitgevoerd! Was een goed verhaal geweest :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!