yanniekendionne.reismee.nl

politie achtervolgingen en een denderende ontsnapping

oke,. misschien niet, was het maar zo spannend.

wij hebben gewoon braaf twee extra dagen in Pnhom Penh gewacht tot die luie konten op de ambassade er weer zin in hadden. maar goed we hebben nu wel een nieuw lievelingsprogramma op tv, genaamd star movies; en hebben ons helemaal suf gekeken met alle films die je kan verzinnen. was best een soort van relaxed.

verder hebben we een soort wandelvierdaagse gehouden omdat ons geld toch wel op begon te raken. dus in plaats van de tuk tuk zijn we elke keer gaan lopen.

uiteindelijk veilig de grens over gekomen en nu zitten we in de beste villa ooit. het is een 10 persoons villa met kamers die allemaal een bad, wc, douche en uitzicht op zee hebben. + die van ons heeft een balkon;). verder is bijna alles open en zitten we aan het strand met een zwembad in de tuin en er is gewoon niemand in de wijde omgeving te vinden. dus lekker even chillenbillen hier en na 5 dagen terug naar HCMC!

voor de mensen die met ons willen skypen, vanavond 5 uur jullie tijd zal Yanniek op skype zitten( yanniek111)

nu ga ik even de zee in, een kokosnoot uit de boom halen en stom voor me uit staren(geweldig).

dikke zoen van ons

Reacties

Reacties

chantal

mis ik weer ons skype moment :O
ik moet bijna de hele week werken.
behalve vrijdag.
maar als je thuis bent heb je een dag nodig om mij bij te praten:P!
mssn wel 1 week, maand, of 2 :P
kusssss xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!