yanniekendionne.reismee.nl

into the wild!

Xin Chao!

live vanuit ho chi minh.

we zijn nog 2 daagjes in HCMC en vandaag komt een vietnamees vriendinnetje van ons, Thuy, naar hier om te chillen. morgen hebben we een lunch met onze Vung Tau vrienden en morgen avond vliegen we naar Hanoi waar we in het huis van een vriendin van Wieger mogen slapen. de avond daarna stappen we in de nachttrein naar Sapa waar we 1 week rond willen trekken en waarschijnlijk de hoogste berg van heel vietnam gaan beklimmen(= nog net niet de mount everest;)). van daar uit terug naar Hanoi en door naar Halong Bay om nog een paar dagen te kanoen langs de duizend eilanden.

helaas zit het er dan al bijna weer op, dus we gaan nog even volop genieten!

aankomende twee weken hebben we waarschijnlijk geen internet, dus wees niet bang, we vallen niet van 7 bergen te gelijk af.

een hele dikke zoen!

oma

Lieve avontuurlijke meiden
Wat hebben jullie in een korte tijd al veel beleefd.En wat geweldig dat dit allemaal kon,ja dankzij Joke en Wieger .Je gaat nu nog een prachtig gedeelte van Vietnam zien. Goede reis en veel plezier. Liefs van oma.

yanniek

heey oompie! we hebben ook foto's van ankor en die lijken op de foto's van jou en opa op die plek, echt leuk om te zien. ik zie je snel!

dikke zoen van ons

Maike

Blij te horen dat alles goed afgelopen is. Iets in mij zegt dat er nog vele avonturen gaan volgen:-)
Na die wandelvierdaagse is die berg natuurlijk een eitje:-)
Dikke kus voor allebei!

Tante Nel

Jullie laatste verhalen gelezen. Gebundeld een heel spannend boek! Maar ook onvergetelijke en heel rijke ervaringen!

Nicole 2

Ik ben benieuwd naar de berg!!